søndag den 31. august 2008

Velkommen til dette hjørne af mit liv

Dette er min beretning om det at være anderledes seksuelt.
Dette er min beretning om, hvordan jeg åbnede mine øjne og erkendte, at jeg var til noget mere.
Dette er en flig at mit liv, hvor jeg får så meget igen, der strækker sig langt ud over sengekanten og helt ind i mit hjerte.
En løften sløret for noget, mange mener noget om, men som de færreste reelt kender til og derfor måske fordømmer.
Jeg vil beskrive noget, der er smukt, menneskeligt, dybt, hollistisk og varmt.
Noget der er respektfuldt, andægtigt og udviklende.
Noget der er så mange store ord, at jeg ønsker at dele det med omverdenen.
Det er min mission at formidle Universet på en måde, så det fremstår som mere og andet end en suspekt seksualitet.

Jeg er eden.
Og dette er min beretning.

Ingen kommentarer: