søndag den 31. august 2008

Smerte

Jeg er masochist.
Helt ind i knoglerne.
Med det mener jeg, at jeg i bestemte situationer tænder seksuelt på at få påført smerte. Jeg synes stadig, det er ufedt at få taget en blodprøve, og jeg græder næsten, når jeg klemmer min finger i døren.
Men når jeg leger, når jeg dyrker S/m, når min Herre bruger mig, så er smerten andet og mere.

Umiddelbart når smerten indtræder, så kan jeg mærke hele mit system reagere, alle nervetrådene arbejder og fortæller min hjerne, at det gør ondt.
Men i mit hoved og i mit hjerte,der åbner denne stimuli for noget mere.
Jeg skal prøve at forklare det.

Når jeg føler smerte, i min brystvorte, på mine baller e.l., så er der en højere potens, der træder frem, når det gør ondt. En mental kanal, der åbner sig, og som smerten hjælper til med at få mig gennem. Jeg bevæger mig egentlig på et andet plan, min hud bliver mere følsom, og jeg registerer meget mere med både min krop og min bevidsthed. Jeg kan næsten føle, jeg flyver.

Men smerten er ikke det eneste.
Den er ledsaget af dominans. Det at lade sig påføre smerte. Den psykiske overbyging der gør, at jeg underlægger mig, lader en anden påføre mig smerte og nyder mig. At jeg overgiver mig selv i en andens hænder.

Når jeg har gået uden denne fornemmelse for længe, så får jeg den samme rastløshed i kroppen, som når man har fået for meget kaffe,eller mangler en løbetur, og så er der kun en ting, der kan afhjælpe det.

eden

Ingen kommentarer: