søndag den 31. august 2008

Og så kastede jeg mig ud i det

Der er ikke langt mellem tanke og handlig hos mig, så da jeg havde indset, at det var denne vej, jeg skulle gå, så måtte jeg gribe til handling.

Jeg fik både gode og dårlige erfaringer på den første tid på chatten.
Jeg fik kontakt med en god og erfaren Mentor, der fortalte mig lidt om de forskellige betegnelser, anbefalede mig forskellige måder, hvorpå jeg kunne møde ligesindede på neutral grund og uden forpligtelser.
Han var mig en god og stabil støtte i flere år - og også min elsker i en periode.
Men jeg rendte selvfølgelig også ind i de mere uheldige typer, der udså sig os mere uerfarne til at få udlevet nogle fantasier. Jeg var uheldig flere gange, og jeg har haft kedelige oplevelser. Jeg har været modig, og jeg har helt klart udsat mig for ting, hvor jeg nok skulle have tænkt mig om. Men jeg følte mig så sikker på, at det var det her, jeg skulle med min seksualitet, at jeg rejste mig hver gang.

Det første, jeg fik afklaring på, det var min rolle i legen.

Jeg er på ingen måde den dominerende part. Jeg er submissiv. Jeg er masochist. Jeg er m.
Jeg er også mange andre ting, og jeg har min egen tilgang til min rolle, men mere om det i et andet indlæg.
Jeg forsøgte kortvarigt at dominere, og det var helt til grin. Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle sige, jeg følte mig dum, jeg tændte ikke på min partner, og jeg følte mig helt forkert.Jeg har ikke gentaget forsøget, og det kommer jeg heller ikke til.Min rolle er så dybfølt i min sjæl, at jeg ikke har lyst til at eksperimentere med den igen.
På samme vis har jeg behov for, at min partner er ligevis afklaret om sin rolle.

Også mere om dette på et senere tidspunkt.

Udover de kedelige episoder, så havde jeg også fuldstændig grænseoverskridende fantastiske og mentalt udvidende oplevelser. Aldrig har jeg følt mig så tilfredsstillet både fysisk og psykisk, som når jeg havde gennemlevet en vellykket seance.
Det var alt, og mere, end jeg havde drømt om. Endelig havde jeg fundet en metode til at forløse mig selv, at brede min seksualitet ud, så den varede mere end 20 minutter og ikke kun var begrænset til et enkelt øjeblik.
Jeg udviklede mig som kvinde og menneske, jeg blev gladere, sundere og åben over for min omverden. Jeg oplevede, at min tolerance blev mangedoblet, forstået på den måde at jeg befandt mig vel tilpas og færdedes hjemmevant blandt flere former for niche-seksualiteter, også selvom jeg ikke selv udlevede lige de former for fetisch, så kunne jeg tale med dem. Vi havde det samme udgangspunkt.
Jeg var heller ikke så hurtig til at dømme mennesker i andre sammenhænge, for jeg vidste, at der kunne ligge andre ting bag, end lige det øjet så.

Mine parntere mødte jeg både online på chatten, men den største succes havde jeg med at møde andre fra Universet i øjenhøjde under uformelle former, over en øl og i den virkelige verden.
Det var tidligt meget vigtigt for mig at se denne nye verden an i kød og blod og ikke gemme mig bag en skærm og udleve livet i fantasien.
Jeg mødte de dejligste mennesker, men jeg måtte også indse, at jeg var meget naiv, og jeg lærte efterhånden at se bag et oppustet ydre.

Da jeg havde prøvet mig frem gennem et stykke tid, følte jeg mig klar til at få erfaringer med et mere lukket selskab, og jeg meldte mig ind i en decideret S/m-klub.
Det var meget vigtigt for mig, og meget centralt for min proces, at jeg gjorde det alene.
Gjorde mig klar, mødte op og meldte mig ind.
Alt sammen alene og for mig selv.
Og alligvel har jeg aldrig før følt mig så velkommen og hjemme.

Jeg beklager det malende ordvalg, men for mig var det en åbenbaring at kunne udleve og prøve ting, jeg ikke før havde turde tænke. Og jeg nød det land, der åbnede sig for mig, og der var ikke noget, jeg ikke kunne prøve, hvis jeg virkelig ville.
Var der noget, jeg drømte om, ja så kendte jeg en, eller kendte nogen, der kendte nogen, der kunne "hjælpe" mig med det.
Jeg havde nok lidt en tag-selv-bords holdning i denne fase, men der var så meget, der skulle prøves af, så meget jeg skulle lære om mig selv og min krop, så mange års uudtalt længsel, der skulle afreageres, og jeg var mig bevidst, at mine partnere skulle kende mine hensiger, før legen indledtes.

Set fra et kyskhedsmæssigt synspunkt, så var jeg uhæmmet.
Jeg udelevede min seksualitet så grundigt, at det ville give mere tilbageholdende sjæle røde ører.
Og det skal lige siges, at jeg manglede ikke muligheder. At springe ud som single m-kvinde i Universet, det udløser mange tilbud.

Og jeg tog imod dem, jeg fandt interessante.

eden

Ingen kommentarer: