søndag den 31. august 2008

Da jeg mødte ham

Da jeg mødte min mand, min Herre, min partner, min soulmaid, min bedste ven - der var det som at komme hjem for 2. gang.
Al den nydelse, jeg havde oplevet og gennemlevet i min tid i Universet, den blev intensiveret og forstærket, når det var ham, der førte pisken eller varmede mine baller med sine håndflade.
Jeg kan føle hans kærlighed helt ud i snerten af lædersnorene, og hver knude i rebet eller hver klemme, er sat med en omhu, der kun kan gives af ham.

Vi deler ikke.

Dvs. vi dyrker ikke S/m eller sex generelt med andre parter. Hverken sammen eller hver for sig.
Vi færdes i miljøet og har mange bekendte, men vi leger i enrum.

Det afholder os dog ikke fra at have vores små spil i offentlig regi.
Jeg har læderlænke om ankelen. Et blik fra ham får mig stadig til at rødme. Og et uskyldigt greb om mit håndled eller kram på min skulder, kan han få til at rumme noget andet og dybere.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han ejer mig. Og jeg er hans. Kvinde. Ejendom. Elskede.

eden

Ingen kommentarer: