søndag den 31. august 2008

Præsentation og ønsker

I mit civile liv er jeg hvem som helst.
Jeg kan være en mor i dit barns børnehave, en kvinde bag dig i køen i Netto, jeg kan være en af dine bekendte, eller jeg kan måske være din bedste veninde.
Min dagligdag er som alle andres.
Jeg passer mit job, passer mine dejlige børn, elsker min mand, betaler regninger, gør rent, sover og spiser.
Men det er ikke det centrale i denne forbindelse.
Her er jeg eden.
Det er min etiket i denne verden. I dette univers. S/m universet. Den Sadomasochistiske verden.
Givet mig af min Herre.
Og alt det andet vil ikke blive berørt yderligere.
Min hensigt er at åbne op for en verden, som mange kun har hørt om.
Der er mange fordomme og megen uvidenhed, og jeg ønsker at skabe en større forståelse for os, der bevæger os i dette univers.
Jeg ønsker at beskrive på smukkeste vis, at krop og sjæl hænger sammen på en måde, jeg ikke troede muligt førhen.
Dette er mit liv og min blog, og jeg håber, I vil rejse med mig, når jeg begynder min beretning om vejen ind i lyset via mørket. En mental rejse gennem kroppen. Og gennem kærligheden.

Jeg modtager gerne kommentarer af sober karakter, men jeg besvarer ikke spørgsmål.

eden

Ingen kommentarer: