torsdag den 23. juli 2009

Tasken

Vi har vores legetøj i en anonym sort sportstaske herhjemme: Praktisk når man skal i klub og skal have lidt med..og nem at skjule for nysgerrige børneøjne.
Og kun øvede øjne kan genkende det, der stikker op, som fiberstang og spanskrør...

Som det er nu, der står den i et kælderrum, for vi har ikke skabe i soveværelset.

Vi har talt om, at vi vil prøve at lokke den skønneste trækiste ud af mine forældre, som står i deres sommerhus. Den er smuk - og har nøgle!
Så kan vi have alt, vi skal bruge i soveværelset.

Jeg kan huske, da jeg i sin tid som single vovede mig ud i klubmiljøet, hvordan jeg undrede mig over, at alle de andre gæster slæbte tasker med.

Jeg syntes, det var mærkeligt, når man bare skulle lidt ud....

Jeg blev hurtigt klogere.
Nu ved jeg godt, hvad en taske i Miljøet betyder.

eden

1 kommentar:

Zehn sagde ...

Ja, det er så mændene i evigheder kan sidde og blære sig med de sidste nye indkøb.

Om det er biler, fladskærme, bormaskiner eller det sidste nye i piske er mekanismen nogenlunde den samme har jeg lagt mærke til og ligeså kærligt moret mig over i mit stille sind.

Nogle er så selvfølgelig "værre" end andre....;)