mandag den 20. juli 2009

Babysteps

Det er hvad vi tager i øjeblikket.
Et lille skrdt ad gangen. Og engang imellem to tilbage.

Det går godt. Og taget i betragtning, hvor meget til tælling vi har været sendt, så går det fantastisk.

Lad mig pøve at beskrive vores rejse, som den har set ud indtil nu.

Vi gik i bogstavligste forstand fra at være milevis fra hinanden til at tale sammen igen på et par sekunder.
Da Han erkendte, at han aldrig helt gav slip af angst for at slippe sine drifter helt løs.
Og jeg råbte at det eneste, jeg ønsker er, at Han gør det.
Og han svarede, at jeg er den eneste, der kan få Ham til det.

SÅ nemt var det.
Og så alligevel ikke...vel?

Vi begyndte forfra med at definere, hvad S/m er for os, hvad vi ønsker os, hvad vores roller er, og hvordan vi forener disse ting.
Uden censur.

Jeg er nok den af os, der har gennemgået den største synlige forandring, det må jeg erkende.
Jeg er stadig 50% af forholdet, og jeg er stadig fuldblods m`er - men jeg har helt klart trukket mig mere tilbage og givet mere plads til Ham.
Jeg har ganske afgjort været alt for styrende og druknet min Elskede i iver, lyst og initiativ og, om jeg så må sige, både været kok og gæst i samme restauration.

Got the picture?

Nu har jeg vendt blikket mod gulvet og ladet Ham kommme på banen.
Og elementer, jeg ville have forsvoret at lukke ind i mit liv, de er nu til stede.
Jeg har erkendt, hvor meget dybere vores kontakt er nu - hvor vi før mere var udelukkende fysiske.

Åh hvor er det svært at beskrive alt det, der er sket, uden at miste tråden.

Jeg skal forsøge.

Jeg er nu ejet 24/7.
Der er ting, jeg må, ting jeg får lov til eller skal, ting der er forbudt, og ting jeg kan anmode om.
Det ville jeg have nægtet for blot få måneder siden.
Nu gør det mig lykkelig og varm indeni.

Vi har etableret en kontrakt der, når den er helt færdig, vil beskrive rammerne for vores Univers 100%.
Jeg har aldrig fattet det med kontrakter.
Nu giver det mig noget at leve op til, leve efter og efterleve.
Måske...:)
Ex. så skal jeg aldrig trække mig fra hans kys, selvom jeg er stresset , træt eller optaget af noget andet.


Jeg blev bedt om at købe en sort læderbog til Hans notater.
Jeg fik penge og en frist.
Noget jeg ville have tillagt meget lidt betydning for ikke særlig længe siden.
Da jeg skulle købe den, følte jeg mig helt højtidelig, nød at gå alene rundt i byen og finde den helt rigtige.
Og hvad er mere tankevækkende: Samme dag på jobbet overvejede jeg at købe en sodavand, men jeg havde ikke andre penge med end dem, der var givet mig til bogen - og mens jeg stod med dem i hånden, fravalgte jeg min sodavand for at kunne gøre, hvad jeg var bedt om.

Ikke alene var det tankevækkende men også meget, meget ophidsende.

Og da jeg kom hjem, lagde jeg bogen på Hans skrivebord med et smil.

Ja og så har vi etableret Ønskebrønden...
Det er en simpel æske, hvor jeg kan lægge billeder, ønsker og små fantasier, jeg drømmer om at få opfyldt.

Og når Han ønsker det, kan Han vælge at opfylde mine ønsker.

Jeg har også udfyldt et flere sider langt skema om behov, fantasier og turn offs.
Og vi blev begge overraskede over resultatet.
Og andre ting var som altid: Jeg er ikke til af flashe Universet offentligt, og jeg ønsker ikke at dele med andre.

Vi er ved at indrette vores soveværelse med installationer, der gør det muligt at dyrke Universet næsten dagligt men uden elementer, der er uetiske i henhold til det at have børn i alle aldre.

Vi har været ude og shoppe og købe lidt nyt lækkert udstyr, nye manchetter, lidt plugs og andet.

Men det mest fantastiske er alligevel at se på Ham.
Se hvor Han er som født på ny, fuld af initiativ og lyst.
Lyst til mig og os. Og det.

Når Han ser på mig, så rødmer jeg og ser ned. Og Han SER mig.
Jeg elsker at gøre Ham glad - ikke for andet end at gøre Ham...glad.
Jeg respekterer Ham på en helt ny måde, ser Ham med andre øjne og..og..

Og vi er først begyndt.
Det er næsten det bedste.

Og alligvel i lørdags - alene uden børn - gik det hele for stærkt og vi sad i hvert vores hjørne og var vrede. Syntes den anden var dummere end dum.
Og vi måtte begynde forfra.

Men her er jeg. Til noget mere og dybere og vildere.

Og Han smiler meget mere. Vil meget mere.

( og vi har haft oralsex...)

eden

5 kommentarer:

Forstadsfruen sagde ...

hvor er jeg glad for at læse om jeres rejse tilbage til hinanden. Glad fordi det giver mig håb, håb om, at jeg også kan finde mod til at få taget fat på samme "projekt" med husbonden min... Det bedste er næsten, at din glæde igen strømmer ud mellem ordene og det er fantastisk at mærke som læser.
Fortsat god rejse.

~Laura~ sagde ...

Sikke dejlig læsning - det glæder mig på jeres vegne at I er på vej SAMMEN igen og ikke hver for sig.

Nyd det.

Anonym sagde ...

Dejlige og livsbekræftende ord... Nogen gange vil vi så meget at vores ønsker og drømme overskygger det oprindelige, det nære, kærligheden. At kunne skrælle det ydre af og turde se på det indre hos hinanden er stort....og kan gi mulighed for nye veje at udforske.

Smilede over det med "ønskebrønden"... sjov idé :0)

PS... Tillykke med oralsex´en!

tøseliv sagde ...

Dejlig læsning..

Ønsker Jer en livsbekræftende rejse ud i Jeres fælles seksuelle univers.

maria magdalena sagde ...

Fantastisk læsning altså , først fordi i fandt hinanden igen og har valgt at kæmpe sammen - respekt her fra.

Og så fordi der er så mange elementer i dit indlæg jeg kan nikke genkendende til - så hvis jeg er en særling, er du også, og det gør på den måde det hele lidt mere normalt at jeg ved vi i det mindste er to *G*

knus maria magdalena.