tirsdag den 28. juli 2009

Råderum

At finde pladsen til Universet midt i 3 ugers familieferie, det er en udfordring af de større.
Tiden alene er minimeret, og det sender fantasien på overarbejde.

Men hvor er jeg lykkelig for vores nye liv.
Ja for sådan føler jeg det.
Vi skal begge finde de rammer, vi skal agere inden for, men alt i alt går det bedre, end jeg havde turde håbe på og drømme om.
Jeg føler, vi har skabt os vores eget private og intime parallelUnivers, hvor ord er overflødige.

Vi har ændret os.
Jeg glemmer ofte de nye regler, pjatter og dykker ned i dagligdagen - men Han ser og husker. Jeg ved også, at han skriver ned.
Og straffen falder på opfindsomme måder.

Prøv at forestille jer en køretur på 2 timer med bilen fuld af børn og voksne - 7 i alt. Min Elskede og jeg på forsædet.

What to do?

Jeg fik besked på at sidde helt almideligt men med hænderne ned langs kroppen og bag selen. Når jeg glemte det, var hans hånd der med de samme og klemte mit inderlår - hårdt og kortvarigt.
...jeg HADER, når han bruger mine inderlår...

Først fandt jeg stillingen ubekvem, men efter et par niv og med sløv ro i bilen, faldt jeg ind i en slags tilstand af varme og tryghed og tilstedeværelse på et andet niveau, hvor jeg fornemmede Ham og mig på en ny måde.
En ny forbindelse.

Min Elskede - han er så lidenskablig, som jeg aldrig har set ham før.
Aldrig har han været så liderlig så ofte.
Jeg bliver vækket om natten, når han behøver mig og min søvnige krop, og hans åbentlyse lyst vækker mig på så mange måder...
..det har han aldrig gjort før..

..når jeg kigger ned, kan jeg se ham for mig smile...
..når jeg støvsuger under sengen, har jeg bagefter erfaret, han har betragtet mig.
..når jeg retter ind, uden at vide han ser det, så er hans glæde efterfølgende MIN glæde.
Det er jo fantastisk.

Den seneste måned har været den hårdeste for vores forhold, og jeg er stolt over, at vi har gennemlevet den tid sammen og erkendt, at vi nu var klar til endnu mere.
Vi er jo basalt set bare mand og kone!

eden

Ingen kommentarer: