tirsdag den 7. juli 2009

Bristede bObler

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har været så trist og ulykkelig, som jeg er idag. Jeg er desperat ulykkelig, og der er intet, jeg kan stille op.

Min Elskede har fortalt mig, at han ikke kan rumme Universet i denne tid.
At han har mistet gejsten og ikke har lyst.
Til det og lidt til mig.

Det hele er eksploderet siden i aftes hvor jeg, da vi var gået i seng, gerne ville tale om fantasier og ønsker og drømme for hinanden og det seksuelle - men det er nok nemmere, hvis jeg tilføjer lidt baggrund til hele historien.

Min Elskede og jeg har sammen en fantastisk kærlighed.

Jeg kan ganske enkelt ikke forestille mig at være sammen med andre i hele verden NOGENSINDE.
I`ve been around - jeg har været i seng med mange mænd, været forelsket mange gange og endda også gift før.

Dette er det rigtige. Følelsesmæssigt. Det ved jeg helt ind i maven.

Seksuelt har min Elskede og jeg altid været meget forskellige. På nær vores fælles kærlighed til Universet ( so far ), så er vi langt fra ens:
Hvor jeg er impulsiv og lidenskablig, kan svømme helt væk i øjeblikket, når vi elsker, udtrykker mine lyster og BEGÆRER min Elskede, elsker sex flere gange om ugen og på alle tænkelige og utænkelige måder og steder, og sukker efter ham - jeg mener: når han sidder med bar overkrop, så er jeg FÆRDIG :) - ja så er han langt mere afdæmpet.
Jeg er så smask forelsket i ham stadig, at jeg har været i stand til at se bort fra de ting, jeg i bund og grund savner rigtig meget, og når jeg læser denne blog fra ende til anden, så har jeg måske spundet os begge to ind i et spind af fantasifostre og tornerosedrømme om, hvordan det er IRL.

Tilbage til det håndgribelige.

Ex.
Jeg elsker oralsex - både som giver og modtager.
Det vil måske chokere nogle af jer, men rent faktisk har vi ikke haft oralsex i 4 år, og alt i alt har jeg kun fået det 1 gang af ham i alle vores år sammen.
Og det var ikke en succes. Det er altså svært at nyde, når man ved, ens Elskede ikke kan lide det.
Min Elskede har altid været åben omkring, at det ikke siger ham noget - her også både som giver og modtager, men jeg har forsøgt at give det alligevel - indtil jeg gik kold på den manglende respons.

..og jeg indstillede mig på at undvære, for jeg elsker ham jo så højt. Så uendeligt højt.
Og jeg har også accepteret, at det ofte er mig, der tager initiativet.
Og udtykker ønsker og fantasier for vores lege.
For det har han, når ret skal være ret, ikke været særlig god til.
Og alligvel er han jo min Herre, ham der ejer mig, ham der kan gøre mig svag i knæene og få mig til at se ned.

Så da jeg igår ville tale om den snarlige weekend sammen, hvilke piske jeg ikke har mærket længe, at jeg vil gøre et forsøg på at få ham til at komme i min mund, forsøge at dæmpe min naturlige trodsighed i længere tid...
Så siger han, at han har mistet gejsten. At legen altid er på mine præmisser.

Jamen for helvede.

Der er intet, jeg ønsker mere, end at han melder sig ind i kampen, udtrykker ønsker og begær, overrasker mig og leger med mig - uden jeg skal gøre noget.
Men når han er passiv, så dømmer han jo automatisk mig til at være aktiv.

..eller undvære..

..og det er altså rigtig svært at være ejet, submissiv, masochist, når man samtidig skal bestemme menuen...


Og så lige pludselig, så vælter det hele op i mig.

Jeg savner oralsex.
Jeg savner at mærke en pik helt ned i halsen.
Jeg savner at have et hoved mellem benene.
Jeg savner at blive overrasket.
Jeg vil så satans gerne begæres og længes efter og behøves og trænges til.
Lege uden at vide hvad der skal ske.


..og det oplever jeg ikke.

Hans afdæmpethed gør mig usikker og tvivlende og genert.
Og kejtet.

Jeg græder stille og konstant, når jeg læser jeres blogs om mænd, der elsker at give deres kvinder oralsex, udtænker planer og begærer!!
Jeg mener virkelig: Tårene løber ned af mine kinder.
Jeg er så ulykkeligt misundelig.

Når jeg vender mig om og ser på os, så er det seksuelle bristet. Og de glimt af perfekt S/m, der har eksisteret, de har formået at opretholde min idealverden.

For jeg elsker ham jo. Og respekterer ham lidt mindre.

Og jeg vil. VIL! VIL! VIL! IKKE undvære Universet.
Det er min rygrad, mit drive og min rolle. Og jeg ønsker aldrig mere at undvære det. Vi er helt sammensmeltet. Mig og det.

..og lige nu er der to ting, der ikke er lighedstegn mellem: Ham og det.

Bliver jeg med tiden tvunget til at vælge, så vælger jeg Universet. No doubt.

Kommer det mon så vidt?

Lyset er blevet slukket. Hjælp..

eden

6 kommentarer:

~Laura~ sagde ...

Ohh det gjorde ondt at læse. Jeg kender dig ikke, men jeg kender til det du gennemgår, dog på lidt andre måder. Der er bare ingen lette løsninger eller ord som kan trøste dig lige nu.

Men du er ikke alene...og du har ret til dine følelser.

Anonym sagde ...

Jeg er ked af at læse, hvordan du har det. Hvor er det sørgeligt.

Jeg er ikke i tvivl om, at du elsker ham. Og jeg håber inderligt, at I begge finder accepten, nysgerrigheden og ømheden igen - ellers bliver det svært, måske umuligt, at være sammen.

Jo, man kan være sammen på et (for) stort kompromis. Men det koster.
Sig selv.

Det vigtigste i verden er ... sig selv. At føle sig hel - ikke nødvendigvis altid, men for det meste.

Jeg håber for dig, at det lykkes.

Kærligst,
- og mange tanker,
fra H.

Anonym sagde ...

Av, Jeg fik en stor klump i halsen ...

- Kender det alt for godt ...
Men som Laura også skriver, på et andet plan ...

Eden, du smukke blomst!
Nogen gange kan man komme til at kvæle begæret i kærlighed, kvæle hans lyst med din lyst ...

De fleste mænd vil gerne være mænd ... agere som mænd og have "magten" ...
Når kvinden så forsøger at lokke/forføre/plage om sex ... Bliver hans lyst nogen gange slukket ...

Det er selvfølgelig svært for dig når han så klart har givet udtryk for, at han synes jeres lege kun er på dine præmisser ...

For hvad ønsker han reelt?
- ønsker han ro til at finde sin lyst?
Eller bliver han blot overstrømmet af dine ønsker/drømme?

Nu skal jeg nok lade være med at komme med gode råd ...
Kvinder(læs mig) forsøger altid at finde løsninger ...
Men måske er løsningen, at din mand selv skal finde sin indre lyst ... lyst til at lege de lege, som han ønsker ... Vel og mærke uden du kommer med indspark til, hvad du synes er sjovt ...
- Ved godt det er svært ...

Jeg håber inderligt at du finder dig selv i alt det her, men mest af alt ønsker jeg for jer, at han finder sig selv!!!

Mange tanker
Brainie

Anonym sagde ...

Kære Eden

Dit indlæg er fortvivlende læsning. Din sorg og dit savn står tydeligt, og desværre kan intet af det vi andre skriver, løse den situation du og din elskede er i.

Det er frygtelig svært, når den ene part har erotiske ønsker og drømme, som den anden ikke kan/ønsker at være med til opfylde. Det lyder dog som om I engang har "været der". I har leget i det sorte univers tidligere. Var det mon på dit initiativ, eller var det en fælles fantasi I udlevede? Jeg spekulerer på om, din mand har en dominant/sadistisk side, eller den har været "fremelsket" fordi han forsøgte at imødekomme dit behov for underkastelse. Det er en vanskelig sag som submissiv kvinde, at skulle anspore en dominans i en mand, som måske ikke er anerkendt om overhovedet til stede, uden at det blir en slags "topping from the bottom".

Jeg mener modsat Brainie, at mænd som regel er de løsningsrettede, og kvinder langt mere procesorienterede. Mænd kan ofte fastlåses, hvis de ikke umiddelbart kan se vejen og målet forude.

Jeg har ingen gode råd eller løsninger for jer, andet end kommunikation, kommunikation og atter kommunikation.... åben, respektfuld og lyttende...

Varme tanker fra
Kyria

Anonym sagde ...

Kære Eden
Du lyder som en kraftfuld kvinde. Og det kan være ganske svært at være Herrer overfor en sådan. Det er ment som et kompliment til dig, for når jeg læser fornemmer jeg en kvinde forankret i sin ur-kraft.

Nogle gange er det bare nemmere at være herrer overfor en prinsessekvinde... sådan en sart en, der bare skal holdes... fremfor en stolt og stærk, der skal holdes nede, ved at manden aldrig viger, men bliver stående uanset hvad.

Min erfaring er at når der er en ubalance i den grundlæggende styrke, når jeg vokser mig stærkere og stærkere i et forhold, så mister jeg undertiden jævnbyrdigheden, og bliver manden overlegen. Konsekvensen har været at både han og jeg mister min lyst, da denne er afhængig af en form for forskel i magt.

Når jeg læser dine ord, hvilket jeg har på sidelinien i en tid, læser jeg om en kvinde der vokser og gror. Tager sin magt til sig.

Du kan ikke vælge at din mand skal vælge hans udviklingsproces, men du kan give tid og rum til den, hvis han gør.

måske er tiden til at han folder nye sider af sin masculinitet ud. Så han atter kan og vil stå, uanset din energi. Og derigennem atter genfinde sit begær.

Måske ... måske fabulerer jeg blot.

Uanset hvad sender jeg dig tanker...

Freja

Anonym sagde ...

Kære dig.
Jeg var nødt til at vende tilbage til dit indlæg. Jeg synes, jeg genkender dine tanker.

Hvad skal der til? Tid?
Tid og måske fortvivlelse. Det var i hvert fald det, der skulle til, før jeg kunne se, at mit tidligere parforhold ikke var godt for mig.

Man kan godt elske en mand, selvom man ikke passer sammen. Det har jeg lært.

Jeg lærte, at det vigtigste er at observere det, han *gør* og det, han *siger* - og ikke det, jeg tror eller gerne vil have, han mener. Jeg brugte for mange år på at fortolke, hvad han mon kunne have af hensigter eller forklaringer - i stedet for at se på lige netop dét, han gjorde og sagde nu. UDEN at (op)finde en forklaring på, hvorfor han mon gjorde det. Forklaringen er i virkeligheden ikke så interessant - eller vigtig.

Men når det så er sagt, så ved jeg godt, at det ikke er så let. Jeg har været der selv og det tog år, før jeg var nået så langt, at jeg vidste, hvad jeg ville og skulle gøre - og gjorde det.

Vi andre kan stå på sidelinjen og sige "drop det, nu!" eller "det går nok" ... men du kan ikke gøre noget eller tage nogen beslutninger, før du selv føler, at det indlysende er den eneste rigtige udvej.

Du skriver:
"For jeg elsker ham jo. Og respekterer ham lidt mindre."

Jeg ved, at det er en fortvivlende situation at stå i for dig. Respekt er ligesom tillid. Den kan ikke gradbøjes. Enten er den der eller også er den der ikke. Man kan ikke have delvis respekt for nogen.

Det bliver til forbeholden kærlighed. Hvor godt er det? Er det nok?

Du skriver:
"Men når han er passiv, så dømmer han jo automatisk mig til at være aktiv.

..eller undvære..

..og det er altså rigtig svært at være ejet, submissiv, masochist, når man samtidig skal bestemme menuen...


Og så lige pludselig, så vælter det hele op i mig.

Jeg savner oralsex.
Jeg savner at mærke en pik helt ned i halsen.
Jeg savner at have et hoved mellem benene.
Jeg savner at blive overrasket.
Jeg vil så satans gerne begæres og længes efter og behøves og trænges til.
Lege uden at vide hvad der skal ske.


..og det oplever jeg ikke."

Det er det, du har.
Det er sådan, det er for og med ham.

Det er det, du skal tage stilling til og udgangspunkt i.

Jeg tror, at det vigtigste lige nu er, at I taler om det. At du også fortæller ham, hvordan du har det og hvad du tænker. Hvis I skal komme igennem det her.

...

Jeg undskylder på forhånd, hvis jeg har lagt for meget i dine ord og måske er kommet til at lade min egen historie tale.

...

Kærligst,
- og mange tanker -
fra H.