mandag den 8. september 2008

Ham gad jeg godt neje for...

Vi så den nye Batman-film igår.

Bortset fra at det jo er en rigtig god film med et ok plot og super flotte effekter, så har den jo et ekstra plus i mine øjne: Christian Bale!

Den mand har potentiale!

Og her taler jeg ikke om hans talent for skuespillet.

Jeg kan levende forestille ham med et spanskrør mellem fingrene og med et køligt blik, der vurderer hvor det næste rap skal lande...

Jeg er sikker på, han har talent for at Dominere!

Det er ikke så meget, der gør forskellen, om hvorvidt en mand kan gøre mig blød i knæene: et blik, en bevægelse, en holdning...

Alt dette er jo kun dagdrømme, for jeg ønsker ikke at neje for andre end min helt egen Herre!

..men det gør nu verden lidt mere erotisk, når man kan tænke sit..

eden

Ingen kommentarer: