tirsdag den 3. november 2009

Tankevækkende nostalgi

Kan I huske tilbage i midten af 90`erne, hvor der var et snikke-snak-tema-program, der hed Pandoras Æske?

Jeg husker tydeligt, at det en aften handlede om et S/m-par, og om hvordan de håndterede deres seksualitet i en dagligdag med store børn.
Det gjorde stort indtryk på mig, at hun beskrev, hvordan manden kunne piske hende til 7-8 orgasmer på en aften - og når de ikke ville forstyrres, stillede de en kande med vand ude i køkkenet eller uden for deres dør, og så vidste børnene, at de ikke skulle forstyrre.

Jeg levede dengang i mit første lange vanila-forhold og kedede mig helt eventyrligt.
Kunne blot ikke sætte ord på det, der manglede, og regnede med, at sådan skulle det jo så bare være...

Jeg havde dog aldrig forestillet mig, at jeg ville ende med at leve som det par.

..lige på nær det med vandkanden altså...

eden

Ingen kommentarer: