fredag den 20. november 2009

Nervøsitet

I morgen har Han og jeg vores første aften og nat helt alene sammen, siden vi har gennemgået vores svære tid.

Jeg har med vilje ikke de store forventninger og planer om andet, end at vi skal være sammen.

Så må vi se, hvad der ellers kan opstå.

Indtil da er jeg faktisk helt alene hjemme, for alle børnene bliver spoleret af bedsteforældrene, og Han er i Odense.
Skal vågne op alene i det store hus.

Glæder mig.
Både til bare at være mig i aften og så i morgen til at være OS!

eden

1 kommentar:

nefertiti sagde ...

Bare det at være sammen jer to uden børn, at lade det i nu har lyst til få lov til at komme frem i enighed, få lavet et bånd i mellem jer, om det så er bare det at kunne grine sammen, at have det sjovet sammen er meget givende, det bringer varme ind i et forhold,jeg ønsker dig en rigtig god weekend.

nefertiti