lørdag den 13. juni 2009

Hvordan gør I?

Nu har jeg efterhånden gennem de sidste mange år læst og fulgt blogs fra mange forskellige mennesker i Universet, og jeg nyder at læse om og følge med i, hvordan andre udøver S/m, tænker og nyder.
Rigtig mange har børn, kan jeg læse mellem linierne. Og mange også små børn som vi

Det sætter sine helt naturlige begrænsninger på antallet af aftener, hvor vi helt kan fordybe os i Universet.

Vi er aldrig vanila,når vi elsker; aldrig er rollefordelingen til diskussion, altid er der en detalje, der afslører vores kærlighed til S/m og giver lige det tvist, der gør forskellen.
Det andet er ikke interessant.

Men pisken er fremme med længere intervaller og de aftener, hvor vi kan give os helt hen i bondage, og hvor jeg er ude og vende i space, de er ikke så hyppige.

Og når vi endelig har en aften alene, så er de længe ventede og helt fantastiske.

Men når jeg læser andres blogs, så lyder det ofte som, at der er børn i huset, mens der leges?
Og måske endda flere partnere.

Hvordan kan det lade sig gøre med børn i huset?
Hvordan kan man give slip?

Set fra mit hjørne af sofaen, så er børn hjemme og seancer to totalt uforenlige størrelser både etisk og praktisk set.

Der er nok mange måder at leve vores typer liv, men vores børn, der er i alle aldre, de kender ikke til Universet.
Vi er åbne om seksualitet og også om de mere marginale relevanser, men det er ikke noget, vi erkender, vi er til overfor dem.

Har tænkt over, om det kan tolkes som skam.

Ikke på vilkår.
Jeg er STOLT af at være ejet og over min seksualitet.

Men de skal ikke vide alt.
S/m er ikke for børn, og det ville være ekstremt modbydeligt at dele den del af mit liv med dem.

Men hvordan gør I?

eden

2 kommentarer:

tøseliv sagde ...

Kære eden

Det må og skal være udenfor børns univers og jeg har heller aldrig dyrket det med børn hjemme.

Jeg tror det er de færreste hvor det er problemløst, at komme til at dyrke den side af forholdet. Jeg har da talt med flere par hvor netop det nævnes at være besværligt med børn i huset og hvor man af og til må ty til alternativer som et par stjålne timer i en en klub eller lign.

For min del har muligheden kun været til stede, fordi mine børn er delebørn. Det giver trods alt en fordel i forhold til jer med fællesbørn. En enkelt fordel skal der da være..*s*

Anonym sagde ...

Jeg har hvis nok været inde på emnet på min egen blog for en del tid siden.

Her hjemme har vi 5 fællesbørn i alderen 9-17 (vi har altså ikke nogle børnefri week) og vores børn kender intet til vores seksualitet indeholder S/M - men ved dog godt vi dyrker sex, og er i den forbindelse opdraget med en hvis "respekt" for ikke bare at brase ind i soveværelset - som iøvrigt er låst i de tilfælde vi dyrker S/M, eller har andre med i legen.

Vi har stort hus, ungerne er instaleret på 1.salen, vi i stue etagen, og med lidt musik ingen støjgener for børn.

Vi har jobs hvor det er naturligt med gæster i vores hus, og naturligt at kvinder er tæt på Herren i rådgivnings situationer, så når Herrens anden slavinde er i huset hos os falder det naturligt, og ungerne er glade for hende.

Vi kan sidde sammen ved Herrens fødder om aftenen, og i ly af dyne kan der sagtens kæles lidt.
Om aftenen sendes de oven på - og vi kan lege uforstyret af børn.

Sådan lagt til rette fungere det problemfrit for os på nuværende, og vores børn krænkes på ingen måde med vores valg af seksualitet.

/maria magdalena.