onsdag den 19. april 2023

En anden logik

Hvis jeg skulle sætte ord på i en samtale, hvad det vil sige at blive ejet af et andet menneske, at underlægge mig komplet og kun føle sig hel, når ens ejer er lykkelig, så ville jeg reelt komme til kort - for når jeg skal forklare, hvordan man kan ejes, uden at dette reelt finder sted på andre niveauer end som en beslutning og en mental proces, så lyder det så meget mere hult, end det er. 

Hvordan forklarer jeg, at jeg ER ejet, og at dette ikke er til diskussion, og at denne beslutning gør, at jeg aldrig har følt mig mere fri?

OG hvordan skal jeg forklare, at det at underlægge mig en andens vilje 24/7 reelt betyder, at jeg aldrig har været opfyldt af mere empowerment i hele mit liv. Jeg har aldrig været stærkere. 

Og kan ens lykke virkelig ligge i, at et andet menneske er komplet og ikke mangler noget, og at dette ikke fører til et tab af sig selv...men ender med at være hele ens berettigelse og retning.

Jeg føler mig som den heldigste kvinde i hele verden: Ikke alene har jeg fået den gave at være både masochist og submissiv  - men jeg har også mødt den mand, der fortjener mig og min gave.

Hvis jeg skulle forklare i en samtale, at jeg aldrig har grædt så meget parallelt med, at jeg aldrig har følt mig så lykkelig  - det lyder udefra set nok helt sygeligt - jeg har ihvertfald ikke nogen veninder, der ville forstå det, så det er også en ensom rejse.

Hvordan forklarer man i 2023, at man ikke er hel, hvis Han ikke er nær en? At synet af en hånd eller duften af en hud får ens følelser til at eksplodere. At smæk er en gave og ikke en straf.

At være i denne rejse og i denne livsstil er en uendelig række af åbenbaringer, der hver især åbner op for så mange ting, der ikke kan forklares med ord - men som bare er et faktum. Jeg skrælles som et løg og ser nye aspekter hver dag.

Nogle nætter kan jeg næsten blive skræmt af, hvor alvorligt det er for mig. Kan det tage over? Er det rent faktisk sundt? 

Elsker han mig, lige så højt som jeg elsker ham? 

For det er jo ikke bare et forhold. Det er ikke bare en forelskelse. Det er alt, og jeg har aldrig elsket på denne måde før og givet mig hen på denne måde før.

Pas på mig, sagde den stærke seje kvinde: Jeg har lagt alt frem for dig, og jeg er din for altid.


Ingen kommentarer: