lørdag den 23. juli 2011

Røv og nøgler

...er her endnu skulle jeg mene.

Det eneste spanking jeg får i øjeblikket er dog de slag, livet påfører os.

Den korte version: skimmelsvamp, fysiske gener, flytning, kapitalistisk møg-udlejer, fusk & bedrag, stressde børn, bureaukrati, advokater, lejenævn og kondenmering.

Men hey: Kan bare konvertere til weltschmertz-masochist?
Så har jeg the time of my life :)

Ps: blev dog holdt stramt om halsen i nat, mens et par madrasknapper fra vores sofabriks aka midlertidig seng borede sig ind mit knæ.

Jo jo...lidt har også ret

eden

1 kommentar:

nafrini sagde ...

Livet har nogle gange en underlig måde at vise sit grimme ansigt på, men jeg håber at i trods modgang lige nu kommer hele igemmen selv om det kan være hårdt så længe det står på.

Det gælder om at se de små morsomme sitationer når de er der, gribe dem og fastholde dem.

Mange venlige tanker fra nafrini