tirsdag den 4. januar 2011

Prototyper

I min færden rundt i Universet - det være sig i cyberspace eller i den kødelige verden - støder jeg ofte på det udtryk, som af mange bliver kaldt den typiske m-kvinde, Sadist, en særlig måde man skal udtrykke sig på, se ud på, og der er også ofte en dresscode for de forskellige roller.

I klubmiljøet vrimler det med Sadister i læderbukser, veste, cowboyboots og kæder.
..nå ja..det går mange mandlige masochister/submissive vel også i.

Kvinderne er ofte klædt i sorte nylonstrømper, har høje hæle på, korset og korte nederdele. Røde munde. Halsbånd.

Det respekterer jeg.

Der er selvfølgelig undtagelser, men ofte markeres der et tilhørsforhold via tøjet. Tilbehøret.
For mange er en del af det at være til mere, også at være klædt på en vis måde.

..og for enkelte jeg har mødt, har det hele siddet i tøjet..

Jeg har en anden vinkel.

Vi har også korsetter, læderveste, stiletter, men for mig er det kun pynt.
Det kan i enkelte situationer være et krydderi, og i nogle klubber et must for overhovedet at blive lukket ind.

Det samler støv

For mig ligger overraskelsen, underkastelsen, respekten i noget helt andet.
I den mentale del, hvor intet er, hvad man tror, det er...

Jeg synes da bestemt at Han,og andre Hanner..:), er flotte, når de er klædt ud - ja beklager udtrykket - i læder og sort.
Men for mig er det overflødigt. Noget gejl.

At se Ham i sweater og vintertøj og vide, hvad ingen ved, hvad den familiefar med varme øjne, han er i stand til at gøre ved mig.
Hvad han forventer. Og er til.
At de hænder, der hugger brænde og binder børnesko, de kan binde andre ting..

Og det gør noget ved mig, at jeg signalerer noget helt andet. At der under blomstrede nederdele og vinteruldsokker gemmer sig en kvinde, der vil mere...

Dermed ikke sagt, at jeg ikke gør noget ud af mig selv. Og ikke nyder at gøre mig smuk for Ham.

Jeg får bare ikke noget kick af at iføre mig noget bestemt.

Jeg tænder på ikke at iføre mig noget bestemt.

eden

3 kommentarer:

Fanny O sagde ...

Hej :-).

Jeg er helt enig, i det hele.

Jeg har aldrig set min H i lædervest eller cowboyboots.. Tror heller ikke selv han har, eller kunne tænke sig det, vi ville begge flække af grin.. Ikke videre respektfuldt, vil nogen måske sige, men det er heldigvis den relation vi har.. Men, har naturligvis respekt for andre, som holder af den del af universet, godt for dem :-).

Til gengæld holder jeg selv meget af de høje hæle, men det har jeg gjort i 15 år, længe inden jeg vidste, jeg ville kunne komme til at lide at få smæk :-).

Knus,
Fanny O

Anonym sagde ...

Det skjulte, det vi kun selv ved, gør noget særligt ved mig.

At jeg så samtidigt nyder at klæde mig på for ham, det er en helt anden sag.
Dette er ikke gjort ud fra en stereotyp, men fordi det giver noget særligt, for ham, for mig..

fannie..

tøsens verden sagde ...

Kære eden

jeg kan følge dig 100 %, for mig har min submissive side eller min herre intet med påklædning at gøre.
Det hele sidder i hjernen hos os :)
Men sådan er det forskelligt :) min herre er også ligeglad med om jeg skriver herre med stort eller småt.. for det er slet ikke der hans magt sidder ;-)
Jeg har også en ting for stilletter.. men det har jeg haft i mange år så det har intet med min sexualitet at gøre.

Alle ting som "nogle" mener er rigtigt og forkert når man er sub eller masochist eller sadist forholder jeg mig generelt ikke til. jeg er ligeglad med hvad nadre mener .. det der er vigtigt er mig og min herre og vores forhold.
Skulle vi blive udelukket af diverse kredse pga . det så fred være med det :)

Knus
tøsensverden